Måndag

Jag sitter i min pyjamas och låtsas vara lite sjuk?? Jag har 3 filmer som jag vill se men som alla laggar sönder. Jag dricker varm oboy och ska snart laga mig godmat, vad sägs som fläskfile, potatisklyftor i ugnen och svampsås? Man tackar ja. Jag är på bra humör, musiken just nu är rrrriktigt bra. Den här dagen kommer iallafall vara ganska onödig. Eller är det dom onödiga dagarna som kanske är som mest nödvändiga?
Har suttit och kollat igenom gamla cambilder och jag har skrattar. Oj vad jag har skrattat. när jag tex försöker spela in en låt med cammen där jag sjunger så hör man min syster Martina i bakgrunden klaga och jag blir skitarg, viftar med händerna, spänner käken, himlar emd ögonen och skriker MEN ÅÅÅÅÅHH!! Martiiiinnnnnnnna jag försöker spela in här! som en tvättäkta fjortis. haha aldrig velat se mig själv som en...




Vill ha tillbaka mitt hår här under. Så sjukt snyggt!




PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0