ONSDAG

Varit i stan med sanne. Vi tog bussen. Vet inte när jag tog buss senast men det är inte roligt.
Jag provade iallfall massvis med kläder som vanligt och jag blir lika chockad varje gång sanne frågar mig om jag vill åka in till stan med henne. Förstår inte ritkigt hur man vill gå på stan med mig. Jag går med armarna fulla och kan vara inne i samma affär i en timme. Ingen överdrift. Jag är glad iallfall att jag har en vän som vill gå på stan med mig annars går jag mer än gärna ensam, utan stress och man kan prova, matcha och drömma hur länge som helst.. Men med sanne är det alltid lika bra. Tack för ditt tålamod sis!
Det blev massor med skratt också. ÅH vad jag är beroende av min sanne !♥

Om några minuter ska vi åka och träna. läänge sedan för mig sist nu så behövs.

puss

Honorebel feat. Pitbull & Jump Smokers – Now You See It - Radio Edit

SKITBRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0