Onsdag kväll

Jag och alex fightas över spotify. han sitter hemma vid sin dator och jag hemma på min. Vi har för tillfället samma Spotify inloggning och playar hela tiden för att reta den andra haha. näe, jag ger upp och loggar in på min istället.

Idag väckte alex mig runt halv 12 och förstår inte hur jag kan sova så länge. Verkligen inga problem för mig.
Sen har jag haft besök av både Sanne och alex hos mig idag. Mår fortfarande ganska kasst så har varit relativt ful och tråkig men vad gör det med vänner som får en att må 1000 gånger bättre. Jag och alex är iallfall världsbäst på att ha roligt i en säng. Både när det gäller sanne och alex så behöver vi inte mkt för att ha roligt. Vi skulle kunna sysselsätta oss till max i ett tomt vitt rum.

Nu sitter jag själv hemma och väntar på att alex ska komma tillbaka till mig.


jag minns .. 04-jun 2007













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0