Sjuk

Jag sitter med min mysdress, halsduk (stavas det så?) och fryser. Mitt huvud dunkar men ändå sitter jag och lyssnar på så hög musik så att det känns som att jag försöker överrösta huvudvärken. Jag ser på människors miner från fönstret när de går förbi huset att de inte alls förstår dagens musik. Varje rörelse jag gör med kroppen är anstängande, knyta skorna innan för att gå ut med hunden var som att springa flera kilometer.
Med en snabbare förkortning så har jag blivit sjuk. Halsen gör skitont och jag är hungrig men utan matlust.
Vet ni vad det värsta är? haha det är att jag tror vääääldigt säkert att det har att göra med att jag möblerade om igår. Jag var uttråkad efter att jag städat och fick för mig att flytta runt lite saker. Sängen hamnade mitt i rummet och ca 1 meter ifrån fönstret. Jag gick och tänkte hela kvällen att jag borde flytta den för att jag troligen kommer bli sjuk av detta. Det första mamma sa när hon såg sängplaceringen var " jennifer du kanske borde flytta sängen du vet att du kommer bli sjuk" Men med elementet på högsta värme och inga känningar av drag det minsta så somnade jag i sängen efter en kväll hos alex.

Idag...........................................................mår jag som jag gör. jag orkar verkligen inte med min klena kropp.



2007-06-09 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0