Torsdag

jag sitter och degar. Rinnande näsa och tjock hals. Försöker hitta motivation till att gå ut med hunden. Försöker hitta motivation till att göra något vettigt utav den här dagen. Ca 1 timma kvar tills min pojkvän gör min dag helt underbar. House musiken har inte varit lika bra i morse som alla andra morgonar men plötsligt... Kommer Winnerbäck på med låter Åt samma håll! Jag flyger ur kontorsstolen, stutsar runt på golvet, får vattniga ögon och börjar småskrika ut texten. Hela jag bubblar och alla minnen bara kommer som en våg över mig . TA MIN HAND JAG FÖLJER DIG, VI SKA ÅT SAMMA HÅLL! alla som älskat lasse lika mycket som jag känner säkert igen sig.

Nu är dagen en helt annan dag. På ett ögonblick. Jag har saknat Winnerbäck. Kanske ska ta och lyssna på honom imorgon bitti igen istället för eviga dunket. Veckan kommer bli awesooome känner jag !:D

hon var allt, hon var sin, hon var den vackraste person jag hade träffat någonsin. ah bli kvar här med mig!
åh. =)


Winnerbäck konsert sommar 2006 !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0