16.48

okej. Fint väldigt fint inlägg sanne. Verkligen superfint. haha, loggade in på bloggen och såg inlägg " hahehhehehe" hmm.. sanne som spökar i smyg som vanligt.

"annars döuudar jag dig" Någon som sett kaptenen skatan? Jag vet seriöst inte vad det heter. Varje gång jag ska säga det så säger jag Kaptenen skatan men vet att det är väldigt fel. Det är iallfall sjukt roligt och mina och sannes dagar innehåller många citat därifrån.

"Gåå nu, annars dööödar jag dig"
" Den här nykeln är ARG PÅ DIG, den är aaaarg på daj! " Ni som sett kaptenen skatan förstår säkert och skrattar för det gör iallfall vi. Så sjukt roligt.
" Det är en flugsvamp"
"caprisiosa"
haha åhhh.. ska se om jag hittar klippen och då även namnet.



Höjdpunkt ca 2.23


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0