Nyår!! Bilder

Hejhejhej !

Kvällen igår blev riktig lyckad ! Jag har aldrig riktigt haft en bra nyår från början till slut men igår gick det verkligen hela vägen! haha. Klockan 4 träffades vi hemma hos Sanne för spelet "förfest" vilket gjorde oss taggade inför kvällen. Sen vid 18-tiden åkte vi hem till Ante där jag ante, sanne, ivan och stefan tillbringade några timmar med drinkar från ante ( vääldigt goda ante!) och vääldigt god mat! Helt underbart sällskap med mina närmsta vänner och lätt en 10a på dukning och fix inför kvällen. Vi spelade spel och runt 8 fick vi börja shotta vatten istället haha. Klockan 10 tog vi taxi till söndrum och splittrades. Jag åkte då hem till Hallarna där det var fullt ös med lekar och dans. Helt perfekt kyss på 12 slaget med min fina fina alex och sedan somnade vi gott i hans säng några timmar senare.






Lite EftermiddagsSup hos sanne kl 4


Sen kom vi hem till ante vid 6 tiden och han hade fixat så fint med dukning och allt !=D

Sanne & Ante!



Bästa vänner!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Var har du köpt din klänning? kanonfin.

2010-01-02 @ 14:19:53
Postat av: Denise

Super fin du var i håret! :)

2010-01-03 @ 21:43:55
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0