Fredag inte myyyyyyyyys

En dags jobb med sanne är klar. Lika roligt som vanligt och vi har gått i iskall kyla och snö, fastnat med bilen och skrattat åt våra konstiga ljud vi alltid lyckas få ur oss. Nu ska jag hoppa in i en varm efterlängtad dusch och klockan halv 6 ska jag vara färdig och fin. Klockan 18 ska vi kolla dans på Sture och efter det blir det mat med sannes familj och fest för mig och sanne. Får se vart vi tar vägen senare ikväll, känner redan nu hur mina tår kommer frysa sönder men vi behöver den här festfredagen! Det kommer bli grymt :)


Skänker en tanke till 4-åriga barnet som blev påkörd här igår kväll. Sanne kom till mig igår och berättade hur det hade kört ambulanser och poliser utanför hennes hus. Sen fick vi reda på att ett barn blivit påkörd när han/hon åkte pulka. Det är samma kulle där jag och Sanne alltid åkte pulka och lekte på när vi var små. Fruktansvärt och vi hoppas att allt kommer att bli bra!


San&Jen sommar 09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0