Fredag kväll. Ja tack.

Jag sitter i min morgonrock i sängen och är nyduschad, utmattad, stolt och glad. Varför, är för att jag och sanne har jobbat ihop idag. Det får en att känna att man gör något vettigt och det känns nu mer okej att sitta lite vid datorn. Vi ska jobba imorgon men först är det en Fredagskväll att se fram emot!

Mamma ska på fest så hon springer ut och in i mitt rum och frågar om kläder " Det här linnet?" " till den här kjolen?" " och med den och den.." Pappa har precis kommit hem från jobbet och rotar igenom posten " Flickor här har ni era favoriter! Glamour tidningen till dig Jennifer och MR Mousic skivan till dig Bodil" Sen åå: ar vi fram och jag griper tag om min efterlängtade Glamour tidning. 

Yes,  så ser det ut här hemma just nu. Snart ska jag höja musiken och göra som mamma och klä på mig lite finare kläder än min morronrock och sminka mig. Sen ska vi fira Filip Hall ikväll !

Ha en underbar Fredag allihopa !

PUSS från Familjen Klingvall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0