Jennifer & Alexander

Alltså... jag vet inte riktigt hur okej det här är... Om det är okej överhuvudtaget.
Det jag iallfall vet helt säkert är att alex har insmetade läppar av nivea så att han ser groteskt ut som en fjortis. Jag har en röd sjal invirad runt huvudet som en pirat. Jag säger fruktansvärt fult " dont you dare run FOR ( ska vara from.. ) me." ( "det var 1,5 år sedan en engelska lektion" ) Det jag också vet helt säkert är att jag älskar min pojkvän otroligt mycket. Som ni kanske märker med denna lilla spontana videon så är han min bästa vän. Han ställer alltid upp för mig och behandlar mig som en riktig prinsessa. Jag är jätte glad att jag har dig alex. Jag älskar dig !



Kom nu och hämta mig så badar vi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0