lördag

Förra inlägget är inte skriven utav mig utan utav en kille som säkert sitter och skrattar åt inlägget varje gång han kollar på det. Så jag låter det står för att sprida lite glädje till den här personen som så vackert gästade min blogg. =) ♥

Kvällen/Natten till idag blev skitbra. Jag och sanne förfestade för oss själva och åkte sedan in till stan för att träffa alla underbara vänner på Roberts. Ebba var däär! som jag saknat henne! Jag älskar att vara omringad av mina bästa vänner som alex, sanne, ebba, ante, ivan, stefan mm Sen gick vi vidare och dansade för fullt =)
Jag och alex åkte hem till honom och sov varmt efter en lång och kaaalllll promenad från nattbussen.

NU sitter jag med mätt mage för mamma & pappa lagade världens godaste mat! Sanne kommer snart hit en snabbis sen kommer alex och sover här. Vi kan inte sova utan varandra. :)

PUSS



Sanne och jag sommar 2008-08-09




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0