Måndag

Jag sitter i min säng i myskläder och min pojkvän har precis lämnat mig. Som tur var inte för gått utan för träning. Gårkvällen var jättetrevlig, orkar egentligen inte skriva så mkt om den men den var bra. Jag sitter och vill bort till värmen. Jag och Johanna ska ta en sista minuten resa i början av februari. Vi ska bo utanför resebutikerna och ta bästa resan vi kan få sen åker vi till vita stränder och blått hav. åh vad jag vill dit nu. Bli brun och fräsh och kunna gå omkring i bara ben. Längtar något så fruktansvärt till sommaren. Jag är trött. Lite hungrig och vet inte vad jag ska göra just nu. Antar att jag är lite gnällig också. Önskar jag hade en ny gardebor och trixa med olika kombinationer och att en hel inspirationsbomb skulle falla ner från himlen här i mitt rum. Nu har ju inte jag en hög med nya kläder och eftersom jag ska till vita stränder och blått hav så får jag stå ut och inte klaga en enda gång till. Jag kom precis på vad jag behöver. En kopp te och The Hills. yes. 

cya

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0