nu var det visst onsdag..

Jag är på dåligt humör. Kanske varning för smittrisk så ni behöver inte läsa. Hade en underbar kväll igår med alex och jag kunde somna ( vilket jag inte brukar göra ) så jag borde vara på bra humör idag? Vaknade iallfall jämte alex idag fööör tidigt. Klockan var 9- halv 10? och jag önskade jag kunde sova längre. Alex hade gjort en jättefin frukost med tända ljus och massor med grejer framme. Men allting gick bara utför från att jag vaknade. Min mobil är helt borta. Allra sista hoppet fanns i att den åkt ur min ficka och låg i alex morfars bil. Imorse fick jag reda på att den inte alls ligger där så nu är alla bilder man sparat så länge och vägrat radera borta. Mina och alex första sms är borta. Alla mina kontakter till jobb och liknande är borta. Det är verkligen inte kul och jag vill inte lägga mina spar pengar på en ny mobil!! Nu har iallfall alex skjussat hem mig och jag sitter skittrött i sängen. Måste gå ut med hunden i detta vädret och det gör dagen ännu sämre. Ingen lust alls. vill bara sova igenom dagen och jag förstår egentligen inte varför. Vill kanske..in till stan idag, blir förmodligen det med sanne. som jag sa till alex i bilen " vad är det jennifer?" " .... jag behöver köpa underkläder sen blir jag glad igen" Jag får hoppas att det blir så för då kommer det nog bli en bra dag trots allt.

NU ska jag ta på mig kläderna och vandra med arga kliv i snön sen sova lite.

puss.

lite såhär..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0