Onsdag

Jag tycker det är synd. För jag har sagt nu flera dagar att jag ska träna, men att gå på ett pass istället för gymmet. Idag så tog jag tag i det och bokade in Body pump passet klockan 12. Kom på att jag måste äta innan så gick en runda med hunden, skyndade ihop en god måltid men slängde i mig den för att hinna, skyndar på mig med kläderna och är verkligen sugen på passet. 20 i 12 går jag ut i garaget för att ta bilen och så är den borta. Alltså har både mamma och pappa tagit bilarna just idag. Just idag när jag slängt i mig maten och ska gå på passet.
Jag tycker det är riktigt synd faktiskt. Så nu sitter jag här... I mina träningkläder.... vid datorn..

Ringde och pratade med Sanne, det blir en dag med henne och Ante. det är verkligen inte alls fel =)

jag är super suger på en jättesnygg t-shirt som hade varit skitsnygg till mörkt hår. Vilket innebär att jag vill lägga pengar på både tröjan och hår. Har verkligen inte råd med det

Klippte mig igår förästen, men bara de slitna topparna, behövdes.

Sen vet jag inte om jag ska lägga mina pengar till en sista minuten resa eller flytt till Norge.
Sista minuten hands up.

Nu ringer snart sanne igen så jag ska sätta på mig de vanliga kläderna igen. haha


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0