Onsdag 6 januari

Gooddag.

kvällen och natten igår spenderades hemma hos alex. Det blev skräckkomedin zoombieland som jag först verkligen inte ville se när man tydligt fick se hur helsenor och kroppsdelar bets av. Men efter ett tag fick den en handling också och var helt okej =)

Idag gick vi upp vid 12 och åt frukost sen har vi åkt hem till mig, varit ute i snön med hunden, ätit mat och blabbalabalbalbalbalablabalbalb vad jag skriver något bara för att skriva. tråkigt.
Snart ska vi iallfall till alex mormor&morfar på middag.

jag hittade några vänner i filmen också förästen.

PUSS.


Kommentarer
Postat av: Sofia

HAHAH du är knäpp! :D

2010-01-11 @ 13:15:26
Postat av: ebba

haha jag älskar min tröja! och sofia måste jag ju bara erkänna är snyggast :D hahahha

2010-01-14 @ 18:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0