Onsdag kväll / natt?

min eftermiddag bestod av att ligga i sannes säng. Ante och sanne gjorde mig sällskap. Vi sitter alla i samma båt och vi skrattade fast vi grät inombords över våra liv

Jen: aah, meeen, det här är ju roligt.. någon som har rakblad?
Sanne: yeees, äääälskar våra liiiv.
Ante: aoh. ibland när jag står där på balkongen så... hade det varit ganska skönt att hoppa..

Ungefär så låter det och det är ganska komiskt. Vi har ingenting att klaga på förutom att vi inte har pengar och jobb. Jag gillar mitt liv förutom den där biten då som kunde varit bättre. Men vi överlever och vi har roligt ändå, det är väl det som räknas!! =) JAJAMENSAN.

Kvällen har jag varit hos Alex. Det blev spagetti och köttfärsås och jag färgade hans hår brunt! NICE. Sen blev det massa mys i soffan. Jag älskar dig ♥

Nu ska det sovas, jag och sanne kommer vara lite busy några dagar men vi hörs!

natti, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0