Onsdag redan?

Godmorgon ! Var och åt hos alex farmor och farfar igår kväll sen hade vi en kväll hos alex med massa mys, film och massa gråt från min sida. Kändes som att fimen var 3 timmar lång. De första 2 timamrna var dåliga men sista timmen jättebra. Sorglig var den iallfall :P. Idag vid 10 skjussade alex hem mig och nu har jag sovit fram tills nu då jag skulle sätta på musik men hamnade här.

Dagen ser ut som så att nu ska jag fixa iordning lite i rummet, gå ut med hunden, laga mat träffa sanne? kanske stan, Träffa alex ÄTA KÖTTBULLAR =) och sova hos alex.

KÖSS



Kerstin, Ida, Johanna, Claudia ( som knappt syns ) Malin, Jag, Rebecca, Tone


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte berätta mer om vad du gjorde i Stockholm? Nyfiken! antar att det har med ditt modellande att göra och jag älskar att höra om ditt modellande!

2010-01-26 @ 14:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0