Söndag

Det var ett himla velade hur kvällen igår skulle vara men tillslut blev det en myskväll för mig och alex. Hyrde film från Hemmakväll och köpte 5 godisbitar var. haha, men det blir alltid så att man köpte massvis med godis med efter några bitar räcker det men man slänger i sig det ändå bara för att.. Kvällen var iallfall sjukt mysig ! Idag städade vi lägenheten som vi varit ensamma i en vecka och sen har han skjussat hem mig så nu sitter jag här och funderar ut min dag. Blir nog Bio ikväll.

Just det ! Jag är Brunnett. Mörkbrunt hår har jag och jag ääääääälskar det ! Får väl bli en bild på det när jag bestämmer mig för att ta tag i denna dag.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0