söndag

Igår träffade jag sanne en stund och satt bara och pratade, alltid lika bra. Sen tog frida lite bilder på mig som jag skulle skicka iväg idag men de blev verkligen katastrof, fy tusan vad vit och äcklig man känner sig nu. Sen kom alex och hämtade mig så åkte vi hem till honom och hade lägenheten för oss själva vilket vi har nu i en vecka. uuunderbart. idag har han bara skjussat hem mig och snart ska jag vi träffa lite vänner och dricka lite vin och spela spel ikväll. Ska bli kul =)

Nu är det dags för mig att duscha och vänta på min älskling.



Sommar 2008.. ååh ge tillbaka mig mitt hår.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grymt snygg du e i brunt bejb!

2010-01-10 @ 17:26:08
Postat av: Anabanana

jamen guud va snygg du va i brunt!! HEJA! :D

2010-01-14 @ 16:31:37
URL: http://annavhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0