Tankar och drömmar

Jag sitter och lyssnar igenom ny house musik. Jag gillar det, a lot. ikväll har jag gått igenom lite papper och cv inför jobb. Jag och sanne ska jobba gärnet ivår och förhoppningsvis sitta uppe på baksätet med händer i luften i en cab i USA i sommar. Det är så jag ser oss, med hög musik håret flygandes i luften och vi skrattandes på bilen och säger VI GJORDE DET! eller ah,  WE DID IIIIIITTTT! 2 veckor I Miami och 2 i New York. Men det är våra drömmar som flyger iväg långt nu, först gäller det att hitta ett fast jobb. Att det ska vara så svårt! Var runt i fredags och delade ut 10 cv. Halmstad är dött, finns ingenting. Så kanske att jag o san hamnar i Oslo till vår ändå, bara det att jag verkligen inte vill dit. Vill inte lämna pojkvännen, bo dåligt och ha ett kasst jobb bara för pengar. Men det är ju det man får ta nuförtiden. Himla synd. jaja Det gäller att ha hopp och aldrig ge upp! =)

Jag och alex sitter på varsin dator med samma spotifykonto och då kan bara en lyssna så vi håller på och trycker play och förstör för den andra haha.

Nej nu slutar jag skriva.

PUSS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0