Tisdag





Bilder från idag.

Jag och alex bestämde oss för att gå på bio igår. Vi bokade in Sherlock Holmes och i en nästan tom Biosalong satt vi och kollade. Men.. bara tills att det var 50 minuter kvar av filmen för då packade vi ihop våra grejer och gick därifrån. Dåålig film och vi var verkligen inte sugna på att se den längre så det var för första gången jag/vi lämnade en bio mitt i filmen. haha. inte ens sugen på att veta hur den slutar.

Jag har varit på Arbetsförmedligen idag och meddelat att jag ska flytta till Norge. Jag har kollat på när Ante och Sanne ätit våfflor sen har vi suttit i min källare och kollat igenom en himla massa lägenheter. Vi har även skrattat. uff japp det har vi, skönt. haha. Vi har ett x antal lägenheter som lockar och nästa helg åker vi upp, bor på hotell och söker jobb samt kollar lägenheter. Det kommer bli asgrymt.

mina vänner har nu åkt och snart kommer min ALEX

Kommentarer
Postat av: syrran

Har du förgat håret!!!!??

2010-01-21 @ 17:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0