Tisdag 5 januari

Sanne tycker att jag ska blogga lite, jag får väl hålla med och just nu har jag faktiskt lite tid. Eller, jag ger mig själv lite tid iallfall.

Igår så var jag med Maria&Paulina. Vi satt och målade naglarna, fixade med nagelsmycken och allt. Sen färgade jag Paulinas hår och hela kvällen var allmänt tjejig. Jag älskar det. Deras pojkvänner satt och spelade tv spel. haha så man såg tydligt skillnad mellan könen därja. Vid halv 11 på kvällen kom alex och hämtade mig så åkte vi hem till honom och bäddade soffan med massa täcken och kuddar. Sen låg vi ihopkrypta till en jättedålig skräckis, men lite rädda var vi allt haha !

Idag har jag varit istan med sanne och sofia. Vi trotsade vädret och jag mådde dåligt bland alla billiga kläder och skor som jag ville köpa men förbjud mig själv att inte göra. Tillslut satt vi och pratade om våra liv vilket alltid är lika bäst med er 2. TACK FÖR IDAG !










Kommentarer
Postat av: Sofia

Lägg upp filmen på Mcdonaldsdörren! hahaha :D

2010-01-11 @ 13:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0