Torsdag

Dagen har börjat jäääättebra hemma hos alex, vaknade till att han spelade piano & låter River flows in you så jag vaknade med ett leende på läpparna och sen fortsatte vi morgonen med massa bys. Han förstår fortfarande inte att han måste vara försiktigare när vi slåss, jag får blåmärken bara han petar på mig. haha men ger man sig in i leken får man leken tåla... eller vad det nu är man säger. Snart ska vi åka in till stan och köpa en speciell bok bara för oss 2. Kommer bli jättebra =)

Ikväll blir det att kolla dans på sture med Sanne.

Igår var jag Sanne och Pi på Eurostop och jag köpte mig en tröja, 2 set underkläder och ett par jeans så dagen kunde inte blivit bättre sen haha. Kvällen avslutade jag och alex med att kolla på A walk to remember, shit va bra den filmen är. Nu kilar jag till stan med alex.

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0