Back in oslo !

jag är hemma i Oslo igen efter 4 underbara dagar i Halmstad. Nu börjar vardag igen, en vardag som jag lyckligtvis tycker om. Men jag måste säga att det gör lite ont i mig när jag vet att mina bästa vänner är 6 timmar borta ifrån mig, och att jag inte har en aning om när jag får se dom igen.  












På min födelsedag hade mamma och pappa satt ut små lappar med texter längst med ett rep runt i huset. En lapp med alla mina år från att jag föddes, men texter som de kännertecknar just det året. Himla fint ♥









På lördagen var det även de lyckade festen hos sebbe. Har 100-tals bilder och vet inte vad jag ska välja för några men kul var det !









Måndagen: Jag bjöd hem mina tjejkompisar för tacos, glass och förfest innan måndagsklubben















Nu ska jag till jobbet och träffa mina norska vänner. Ha en fortsatt bra sommar i Halmstad.
Jag tänker på er och ni vet att mitt hem är ert hem ! :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0