Söndag, tråkiga söndag

Söndag kväll och mitt hår är lika kruffsigt som i dont know what men Söndags t-shirten är på och jag är sliten. Eftersom söndag är min enda lediga dag i veckan så får jag köra hårt på lördagar, vilket gör att söndagarna går åt att göra ingenting. Så idag har jag vaknat, kollat 3 avsnitt OC. kollat på när alex lagat maten, ätit och sedan legat i sängen i 3 timmar och kollat i taket. Söndagar är kanske en av veckans viktigaste dagar. Fruktansvärt trkig, men minst lika viktig.

Gårkvällen var grym. Jag maja och annicken tog med oss stora väskor med halva våra garderober och hängde upp på klädstänger i butiken efter jobb. Vi hade vår egna walkincloset så att säga.. hehe. Vi gjorde iordning oss tillsammans och drack gott vin. Vi stog på listan på ett av Oslos finaste uteställen så vid midnatt gick vi bara över gatan och dansade till grymt bra musik och goda drinkar. Alex kom och hämtade mig romaniskt med cykel haha så gick vi hem runt halv 4.

Tack Maja och Annicken för en grym kväll tillsammans med er ! Benetton ägeer.



Får väl lägga upp lite filmer från igår men ska bara diska och sätta igång tvätt först.
Seeya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0