Tisdag 13 juni

Min sömn blev totalförstörd inatt av åska. Först lite buller och regn vilket gjorde det extra mysigt att krypa ner i sängen. Men när alex somnat och åskan stannade över Oslo i flera timmar så var det varken mysigt eller roligt längre. Jag gick fram och tillbaka mellan sängen och soffan. Kunde inte somna någonstans. SLutade med att jag gick ut och filmade de jobbiga blixtarna som aldrig slutade. Som en discolampa som lös upp lägenheten i 5 timmar. Runt halv 6 kollade jag på klockan senast och skulle upp klockan 8. Tror att jag ska sluta önska min åska på kvällen framöver :P

Jobb idag. från 10-17. Alex började jobba klockan 16 vilekt innebär att vi jobbar tiderna förbi varandra. Därför låg det ett a-4 papper på golvet idag när jag kom in i lägenheten som värmer mig hela denna ensamma kväll haha.
Jag har iallfall haft egen tid, dator tid så att säga och satt på en tvätt.

Här har ni åskan! Tror det kallas onödigt tidsfördriv att kolla denna videon men vissa blixtar lyser upp sjukt mycket !






Här får ni en betydligt härligare film från i Lördags då Nikola och Fidde var här :)

slutligen: Super grattis på din födelsedag idag Sebbe !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0