Lördag kväll












Här sitter jag efter att ha haft en låång dag på jobbet.  Nu när man har hållt på och packa upp, prisa och larmera massor med varer, placera ut, och där tiden rinner iväg- så blev det helt plötsligt en dag med absolut ingenting att göra. Nere på Aker Brygge är uppplockningen av höstkollektionen i full gång men idag jobbade jag på Benetton på Karl Johan där allting var felfritt. Jag och ingrid vek säkert varje hög om och om igen flera gånger fastän den var lika perfekt varje gång. Inte mycket folk för att det regnade och inga varor att packa upp. Nej, jag föredrar verkligen de dagarna som varit på Aker brygge. Det har varit riktigt roligt med de nya kläderna och eftersom jag åååaarrr efter varje barnplagg jag plockat upp så har jag redan blivit varnad av butikschefen att det kommer bli plågsamt på måndag när dam kläderna kommer, eftersom man vill ha allting. Sen fick vi in världens sötaste liten kofta till ny född baby i Kaschmir! Varje kartong blir som liten julafton !

Smått uppdatering om de senaste dagarna

♦ Alex Pontus och adam gick vid 02 tiden i onsdags fulla som bara den, ut på gatan och satte sig på en stentrappa med guitarren, spelade och sjöng bland annat I want to be en billionär. På några minuter hade de tjänat 26 norska kronor. tro mig, det lät inte ens bra haha.

♦ Vi har suttit ute på fin restaurang och jag gick självklart omkring med toapapper under båda skorna.  " var ju bara tvungen"

♦ Jag skar mig i handleden bakom kassan när jag hade en kund. " är det okej att du tar din tröja bara sådär för jag blöder lite för mycket här " Det rann blod över hela armen och kassadisken. Ingen vacker syn men när jag lyckades stoppa blodflödet så var det inte större än några centimeter men rätt på en ådra var det tvunget haha.

Jag alex pontus och adam har kollat The Human Sentipied. Ni vet mannen som opererad ihop tre människor. Sägs vara en av världens mest motbjudnande filmen. Och ja , bara tanken är ganska äcklig but we did it !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0