Lördag 12 Juni

Gårdagen var jättebra =) Glad att jag kunde vara hemma på studenten!

Idag har återigen massa saker fixats. Packning packning och packning. Just nu är pappa med stort släp hos alex och lastar in sängen, tvättmaskin, byrå och massa flyttkartonger. Sen är det dags för lasset här hemma med mina grejer. Vi har fått jättefina inflyttningspresenter och mer än vad vi kunnat önska oss. Lägenheten kommer att bli såå fin :D

Sen åker vi, jag mamma pappa alex och min vovve charlie upp till Oslo inatt mellan 4-06 på morgonen och flyttar upp alla saker. asnice!

Hoppas ni alla hade det bra igår ! :D

Kommentarer
Postat av: ellen

hej!



vad kul med flytten, lycka till med allt!



Kan du inte fota hela lägenheten sen när den är iordning så att vi kan få se? voreee kul :D

2010-06-14 @ 16:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0