Måndag 21 juni

Kvällen igår spenderade jag tillsammans med Maja och Marit som jag jobbar med på Benetton. var hemma hos Marit och hon hade fixat god mat och goda drinkar- sen gick vi in till stan. Underbara flickor ♥



Igår

håhåhå, vi har stekt idag. En helt uuunderbar dag. Jag är ledig idag och imorgon =) Jag och alex promenerade in till stan i sjuk värme, gick ned till Aker Brygge och satte och på uteserverigen Lektern. Tog en öl och cola och bara satt i solen och njöt. Känns som utomlands. Sen köpte vi oss glass och la oss i Slottsparken. Otroligt vackert och det är sjukt va allt är så fruuuuuktansvärt bra!!













Älskar livet!

Seriöst nu alla som är kvar i Halmstad. Kom hit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0