Torsdag 24 juni

Jag vet att det är inte mycket som händer här på bloggen, jag lägger tid på annat, sen varje gång man loggar in så är det lika tomt med kommentarer så det blir att man stänger ned bloggrutan direkt.

Jag & Alex har iallfall blivit medlemmar på Sats som ligger runt hörnet, så nu blir det träning flera gånger i veckan och vi startade redan ikväll. Jätteskönt! Just nu ligger han på golvet bland massa kläder i badrummet och försöker fixa tvättmaskinen. thank god att vara tjej ibland.

hej så länge



Här har ni en bild på Gallerian jag jobbat i =)


Kommentarer
Postat av: syrran

härligt att ni köpt satskort! =) Det gjorde du rätt i! Hoppas att du haft en skön midsommar...kram syster

2010-06-27 @ 19:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0