OSLO

Jag har en egen lägenhet. En som jag ju egentligen delar med alex men som jag nu bor själv i, fram till 13 Juni då alex flyttar in. Min syster har varit här i 4 dagar och vi har haft sjukt kul! Det är människor ööverallt här. And I love it. Jobbet går jättebra som vanligt, har alltid roligt så jag är inte en av dom i oslo som inte vill jobba. Vädret är underbart. Sol och jättevarmt. Riktig sommar med andra ord- men det är det väl i vilken stad man än befinner sig i nu. Alla parker är smockade med folk och det känns som festivaler varje kväll. Det är uteserveringar på varje gata man går på och åh allt är perfekt!

Jag har även haft jättebra dagar med gamla emma&gabbe gänget. Åh vad ni är underbara ♥ tack för att jag fick bo hos er en vecka, jag kan inte tacka er nog, och gud va roligt vi haft det ! haha!







Det första som kom upp i emma och gabbes lägenhet,  of course.. ;)







Jag och martina igår på uteserveringen vid bryggan och....



.. hoppsan då var trummisen i Green day också där :)



Vissa dagar är man duktigare än andra



Så idag efter jobbet sprang jag i parker men typiskt mig så stannar jag alltid och börjar plocka blommor.



jag framför vår balkong haha


TJA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0