00:14 nyduschad och redo för sömn =)

Jag är nyduschad. Kände för en riktigt god nattsömn nu när jag städat huset, bytt lakan och ja en dusch var ju det ända som fattades då.

Jag promenerade förästen ( någon som en gång för alla vet om förästen stavas med e eller ä? FörEsten? ) rätt ut i regnet vid halv 10 mot 7eleven för att köpa godis. Efter att munnen vattnas och kroppen skrikit efter godis så var det otroooligt gott att sitta med påsen en kvart senare i soffan. Hela Oslo är dygnblött och jag kände mig som träskmannen som intog 7 eleven. Efter det har jag suttit med tända ljus och snackat med ALex hela kvällen. Mtv har stått på och kvällen har varit bra !

Nu ska jag släcka lampan och borra ner mig under täcket. Och jag sak göra det med ett leende på läpparna för om exakt ett dygn, 24 timmar intar bussen från Halmstad Oslos Bussterminal och jag ska välkomna min pojvkän med efterlängtade pussar!

Nattnatti alla!
Statistiken ökar och jag tycker det är superkul att ha lite nytt liv att blogga om.

PUSS ♥

FLÄÄÄSKFILEE!!!






Kommentarer
Postat av: syrran

jennifer jennifer, förresten stavas det! =)

hoppas att du har det bra, puss

2010-04-01 @ 14:08:14
Postat av: Hanna

förresten!!!!! för fan

2010-04-01 @ 14:53:36
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0