09.47 fredag!

Jag ligger nyvaken i sängen. Mycket tidigare än planerat men pappa ringde ang betalning av hyran så fick springa upp och hämta datorn.  Sen är min man alex inne så det har blivit en bra morgon. Jag har inte ätit frukost ännu men morgonen är fortfrande uuung!

Jag har hela tiden ett par skor i huvudet. En klänning, en skjorta och ett par boots. Tillråga på allt så hittade jag klänningen jag vill ha hängandes på Emelies klädställ här hemma. Den bara uppenbarade sig. Jag försöker ta det som att att det inte alls är ett tecken för mitt egna bästa.. Måste in och prova den idag.
Skorna. åååh perfekta sommarskorna. Tyg, världens finaste sommarblå. Bootsen, ett måste till bruna ben ( just det! jag kommer ha oslos och halmstads vitaste ben i sommar pg av jobb, bara så ni vet - om ni ser ett spöke bland alla bruna kroppar när vi kollar balen i juni, it´s mee! who ) Och skjortan. Jag provade den men tyckte den var för genomskinlig, men nu efter när jag vet 29 andra sätt att bära den på så känns det ju inte mer än rätt att adoptera den. Men jag ska inte... jag ska inte, bara in och kolla och prova lite. Det är okej och det kan jag göra hur mycket jag vill med gott samvete.

Klockan 15 är det möte med United colors of Benetton!

puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0