12.49

misslyckat försök.
Vågar knappt kalla det en springrunda. Kände mig mer som en turist som försökte komma ihåg varje hörn jag svängde runt. blev mest en promenad på 20 minuter. Men men. det var gott.
Lade mig ner här i vardasrummet för att göra situps. kollade åt höger, och vad ser jag. Tidningen D!? med kändissvaller. Mkt mer intressant.
Vi ger det ett nytt försök, imon. Eller i övermorgon.

NU ska jag hoppa in i duschen och göra iordning både mig och lägenheten för ikväll!


Morten Breum – Domestic (feat. Nik & Jay) - Radio Edit

Morten Hampenberg & Alexander Brown – Skub Til Taget (feat. Yepha) - Radio Edit


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhha lilla gumman, skrev du precis kollade med åå?!?!? hahhaha :D<3

2010-03-13 @ 14:12:11
Postat av: Jennifer

Wooppsi, haha ja det gjorde jag! Jag har skrivit så mycket fel hela tiden och jätteslarvigt. donno whyyy

Vem är det?

2010-03-13 @ 14:58:10
URL: http://jenniferklingvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0