14.03

Jag tog hunden och bilen och åkte till både mitt och charlies favorit ställe i grötvik där det finns en stor inhängnad där jag kan låta min vovve springa lös och leka. Jag såg även den avskilda vägen framför mig där det inte var skottat och jag var tvungen att bemöta all snö med en väldig fart för att kunna komma igenom till mitt mål.. Jag tackade även nej till hjälp när en tant gick förbi och jag ivrigt tryckte ned pedalen och insåg att jag satt fast. Jag skulle absolut klara detta själv. kan killar kan jag. ( nu vet jag vad min pojkvän tänker haha ) Efter mycket framoch tillbaka med bilen var jag fri och skulle nu backa de 150 meterna i snön jag envist precis kört igenom som en rallybana , vilket för övrigt var jätteroligt. Jenniferjenniferjennifer... men som sagt kan killar så kan jag och det kunde jag också.
Sen blev det massor med hopp och lek i snön för mig och charlie i solen tillslut :) bara det att man får kisa som
tusan i snön och solen.

Nu ska jag byta kläder och åka till sanne. jag bryr mig inte om hon är sjuk och jag smittas, vi behöver varandra och då finns det inget som kommer ivägen.







Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0