Ännu mer Jobb. Hovmästar Jenni!

Åh jag vet inte vad jag ska ta vägen eller göra. 1000 bollar i luften och jag försöker sakta ta ned en efter en. Som Fredrik sa nu så är allt nästa för bra. Jag har fått mer intervjuer än vad jag hade hoppats på och som pricken över i:et så har jag även fått alla jobb där jag varit på intervju. Jag var ju på en intervju för lite mer än en timma sedan och fick jobb som Hovmästare på en restaurang vilket är väldigt bra. Jag berättade att jag har heltid på Benetton så jobbet på Friday´s ( som det heter) blir extra på kvällar och helger. Sen skulle jag gå vidare till en annan restaurang och tacka nej till jobbet där. Men, de ville så gärna att jag skulle jobba där, även om det bara är extra såå.. det slutade med att jag ska provjobba där om 2 timmar. huue. Jag får ta det som extra på extra där då. hahah!

Nu måste jag kolla lägenheter så att jag inte hamnar liggandes på bänkarna på Bussterminalen här frånochmed 1 Juni.

Puss

Kommentarer
Postat av: Berry

Jennifer du måste verkligen vara duktig på att marknadsföra och sälja dig själv om jobben verkligen rasar över dig! Men jag gläds med dig! Keep up the good work ;)



Lycka till med alla dina jobb föresten :)

2010-03-24 @ 17:39:08
Postat av: Johanna

Ååh duktig du är! Sötnos, Micki flyttar ut sista Juni, då behöver jag någon! Sugen? :)

2010-03-24 @ 17:51:29
Postat av: etienne

hej igen :) hehe, nehe okej har nog mixtrat ihop dej med någon annan tjej då hehe!

hörde att du fått jobb på UCOB i norge , gud va kul grattis och lycka till så mycket med det :D

ha det bäst hihi :D

2010-03-24 @ 20:53:52
URL: http://etiennenoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0