Brun utan sol problem för Elin!

Oh herregud jag skrattar ihjäl mig. Elin har smörjt brun utan sol kräm som hon inte trodde skulle ge så mkt effekt. Hon tvättade då inte händerna så noga efteråt. Det har nu resulterat till att hon nämnt att hon har " bajs" på händer under hela dagen igår och idag då det blivit ännu värre. Det är bruna fläckar över hela handflatan och nej det är faktiskt inte speciellt vackert haha! Vi har försökt tänka ut hur vi ska få bort det, osthyvlar rivgärn? Men sen pratade vi även om nagelfilar.

Under några sekunder fick jag mig nu ett härligt skratt då jag hör hur det skrapar i soffan jämte mig, kollar på Elin som bokstavligt talat sitter med en nagelfil och ivrigt drar över handflatan. Samtidigt kommer hennes pojkvän hem genom ytterdörren.

Jag : skrattar högt.
Elin: Fredriiiiik!!
Fredrik: haha vad är det, Bajs nu igen?

Åh.. Tack för att Brunutansol kan ge en sån bra underhållning.

Glöm inte att tvätta händerna ordentligen med tvål och vatten efteråt tjejer & killar!

puss!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Ta citronsaft och salt och bara skrubba, skrubba, skrubba! =)

2010-03-30 @ 17:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0