En dag på stan :)

Jag och Elin har gått på stan hela dagen. Skönt att hon inte jobbat nu så jag får vara lite tjejig med någon! Jag har länge velat ha ett par boots. Ett par boots som är skitsnygga till bruna ben och bohemisk stil. Jag ser mig gå med ett par boots, slitna jeansshorts, lite för stor tunika, vågit hår med små flätor i. aaaah så snyggt!
Jag har aldrig hittat rätt skor bara. Alla i Halmstad köpte de på Monki och var de inte köpta där så var det ändå alla som hade likadana. Jag har varje dag kollat in i samma butiker för att hitta de rätta för mig.
Idag hittade jag dem. 600kr och helt helt perfekta. Supersköna och EXAKT vad jag ville ha. Sen, när jag ska betala så är det en liten liten haha osynlig repa på vänsterfoten så jag får dom för halva priset. Jag har alltså köpt mig önskeskorna för 300kr. lycka! Nu ska jag inte köpa något alls, inte ta ett steg in i stan eller på någon galleria. Jag måste spara mina pengar till lite plagg jag kan ha på mig på jobbet på Benetton :=)

Bra dag iallfall, jag och Elin har gått och ååååh:at oss tillsammans och smått slitit varandra ur butikerna.






Supergoda Jordgubb & hallon smoothies :)



Snygga tröjor!!!


Kommentarer
Postat av: sanne

uuuuuuusaaaaaaaääääääääääääääk.

var du tvungen att lägga upp den bilden?!?!?!

köp hela affären till mig :)

2010-03-30 @ 17:23:16
URL: http://sanfemling.blogg.se/
Postat av: Gabs

JEEEN, var ligger affären? Är grymt sugen på en humör tröjaaa nuu juu :)

2010-04-05 @ 16:48:18
URL: http://gabriellea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0