Fredag eftermiddag

Jag är lycklig. Jag mår så himla bra! Jag har köpt mig världens finaste tröja. Oroa er inte mamma och pappa jag tar det lugnt med pengarna men den var verkligen ett bra köp! Gick med Emelie på Gallerian här innan jag smet iväg på möte med min Chef för Benetton. Hon heter Elin, en liten söt tjej som är supertrevlig! Vi satte oss på ett fik och hon bjöd på kaffe. Där satt vi sedan och pratade jobb, schema och allt möjligt. Ni förstår inte hur bra det här känns. Jag är fruktansvärt glad och tacksam över detta jobb och ska banne mig bli den bästa butiksbiträdet i Oslo haha ! Fått mina jobbtider för april och det är skönt att komma igång nu.

Är hemma nu och jag och emelie sitter med våra datorer i soffan. Vi ska snart ta bussen ut till Ikea för att köpa lite saker till mitt rum som jag får flytta in i imorgon :D:D Jag ska se om jag hittar en myslampa, kanske ett nattuksbord mm. Billiga men bra saker behövs.

Tyvärr har jag inte sett några blommor här i Oslo vilket ni verkar ha gjort där hemma. Skönt för er att ni har så härligt väder där hemma! Ta vara på det och glassa lite åt mig med :)

Nu kilar jag iväg och leker lite inredningsbrud. GillaGillaGilla!

Och som jag skriver i min " dagbok" varje kväll töntigt nog:
High on life in Oslo. Och jävlar vad det stämmer bra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0