Lördag 11.24

Godmorgon! Jag är uppe och har ätit frukost och pratat lite med emelie som precis gick till jobbet. Idag kommer vara en bra lördag! ( säger jag i förväg, vem vet..) Men jag ska iallfall sätta på mig träningskläderna och ut och springa! Solen skiner här i olso och perfekt tillfälle för mig att utforska lite här omkring. Jag tror dock jag skippar stan.. haha. Sen ska jag fixa lite här hemma och ikväll blir det Fest big time.
Evelina har utflyttningsfest, sen blir det väl lite inflyttning för mig också :P Det kommer iallfall massor med folk ikväll och vi tjejer har gått i dagar nu och pratat om vad vi ska ha på oss. Haha, gud vad jag trivs att bo med andra tjejer. 

Nu lyssnar jag på musik i lägenheten och ska börja klä på mig. Ha en underbar dag&kväll hemma i Halmstad och på alla andra ställen ni läsare nu läser ifrån.

PUSS från Jen.


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi ses ikväll snygging!!

2010-03-13 @ 12:37:44
URL: http://lostpersonality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0