Måndag 15 mars

idag har jag lämnat ca 20 nya Cv:n på karl Johan. ( största shopping gatan här?? ) De flesta säger att de gärna tar emot cv men att de inte behöver nu. Jag har iallafall chans till några deltidsjobb och det kan ju lösa sig :) Jag har även fått kontakt med Barnehage vilket innebär att man hoppar in på dagis där det behövs hjälp. Det kan man jobba med inprincip varje dag vilket är väldigt bra! Där har jag nästan ett heltidsjobb direkt om de anser mig lämplig. Ska på intervju där på Onsdag halv 1. Då ska jag alltså sätta mig på en främmande buss någonstans och hoppas att jag hamnar rätt och hittar haha shit! men det känns bra att jobbfronten är igång rejält nu. Snart ska jag tjäna stålar! :D

Kommer nog bli en del dagar att åka hem i vår för har fått en del modellerbjudanden, fotojobb vilket är skitroligt! Om bara bussen var skönare.

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0