Måndag kväll

jag sitter och kollar på The Osbournes på Mtv och Ozzy är hög som ett hus hos tandläkaren. Fruktansvärt vad äckligt det är med höga personer. HAHA nu ska han dricka vattnet och häller det i ögat. Nej. jag ska inte skratta..

Jag har haft någonting att göra här uppe nsätan varje dag så att jag idag inte har gjort någonting får mig nästan att få dåligt samvete. Men jag antar att man måste tacka och ta emot dessa dagar också.
På torsdag kommer min Alex upp till mig :D Alla i lägenheten åker hem till Halmstad över några dagar (påsk) så jag och alex får lägenheten för oss själva. Sjukt bra, ååh vad vi ska mysa! =) ♥

Nej nu har jag lust att vara kreativ, sätta mig i sängen och försöka skriva en låt eller nått ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0