Måndag kväll

Jag behöver mer variation. Lyssnat på samma låt i en timma nu. Stereo love låten. Den sitter som en smäck i mitt huvud och kommer säkert att fortsätta rulla minst en timma i huvudet efter att jag stängt av den.
Idag efter träningen träffade jag min vän ante en stund och ska även jobba ihop med honom imorgon vilket blir nice. Sen har jag packat och röjt här hemma efter som det idag bestämdes att jag flyttar i övermorgon.  AAAAAAAAAAAAAAAAAWWWWWWWEEEEEEEEEEEESOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMEEEEEEEEEEE.
var bara tvungen att säga det. .

Sprang även igenom stan och såg mig själv i Image tidningen för Dodici. haha kul =)
Min nästa fotografering skjuts upp lite så den kommer nog i slutet av mars istället.

Nu ska jag läsa lite bloggar sen sova. Tidig morgon imon och jag är skittrött.

PUSS


Kommentarer
Postat av: San

:(

2010-03-08 @ 23:23:56
Postat av: E

hur gjorde du för att bli modell? hur började allting och hur lyckades du med att komma med i tidningar osv? grymt tycker jag & du är sjukt fin!

2010-03-09 @ 13:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0