Min Fredag. ( ikea )

Min fredag har varit jättemysig! Jag och Emelie åkte som sagt till Ikea och jag köpte lite grejer till mitt rum ( bild på mitt rum kommer förhoppningsvis imorgon om jag hinner) ikväll så har elin, fredik, malin och emelie suttit i soffan och myst till Så ska det låta medans jag suttit på golvet med 1000 plankor och spik och grejer som skulle monteras ihop. Tog några timmar att få det mesta klart till imorgon. Kläder som skulle vikas och in i garderoberna mm. ( Evelina som bott här flyttar ut imorgon, jag har ju sovit på våran balkong över vardagsrummet. Flyttar därför in i hennes/mitt rum imorgon )

Nu är jag helt slut, jättehungrig och vill sova. Grannarna har fest så man hör exakt vilken låt som spelas. Känns lite som när man var på läger när man var liten då man hör människor springa utanför.

Imorgon kommer jag ha fullt upp från minuten då jag vaknar. Jag ska flytta över sängen och allt som ska in i rummet. Sen klockan 14 ska jag jobba till 20-21 efter det är det bara att gå hem, göra iordning sig och gåiväg på fest. Ska bli kul!

Hoppas alla har en grym Fredag ikväll!!

Tänker extra mycket på dig Alex, Sanne och Maria som fyller 19 efter 12slaget :) Grattis i förskott gumman!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0