Onsdag kväll, hemma från provjobb

Idag har jag provjobbat. Det gick superbra och var jätteroligt! Jättetrevlig personal verkligen, några svenska killar och tjejer och nästan alla var runt 20-25. Ett extra jobb som jag kommer att trivas med, absolut! även om det inte blir så många dagar... Ska även jobba 14 -20 lördag och Söndag där på Olivias! :)
Jag har tackat nej till jobbintervjun på Zara vilket känns bra, sen har jag även på tacka nej till en intervju för Levis Store på Karl Johan som jag kunde haft imorgon. Det är ju skitbra ställen men nu får det räcka! Får lite ångest över att behöva säga nej till bra jobb. Men va ska jag göra?

Förlåt om min blogg för det mesta handlar om jobbjobb och jobb men det är det som händer i mitt liv för fullt nu. Imorgon ska jag fixa skattekortet. Vet inte var det ligger så har skjutit upp det lite, men imorgon får jag rita mig en egen karta och ge mig ut på upptäcktsfärd :)

Tack ♥ till alla som kommenterat! Ni är supersöta som önskar mig lycka till och hejar på mig, det betyder jättemycket =)           

puss från jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0