Onsdag

Godmorgon.

Åter igen en tidig morgon men det är skönt! Förutom att jag är väldigt trött men bara att vänja sig !
Igår tränade jag på tk, ett danspass som fick mig att svettas rejält. skönt =) Sen åkte jag hem och duschade hos maria, vi köpte nudlar och satte oss och mös i soffan. Grymt bra program hela kvällen. Dating in dark (om det nu hette så?) Desperate, och Cougar town. Vi kom i säng runt halv 1? och låg och snackade och skrattade i sängen med lilla hunden mellan oss. Helt underbar kväll! =)

Körde maria till skolan i morse vid halv 9 och sen har jag bara åkt hem, ätit en ordentlig frukost och sitter nu här.
har lust att träna idag igen men fick lite ont i knäna igår av dansen så kanske bäst att vila till träningspasset imon.
Ska iallfall träffa alex ikväll och gossa massor.
Sanne är sjuk så krya på dig!!!


tack Amelie! Jag har tagit kontakt med henne :)

Kommentarer
Postat av: Julie

åh tränar du också på TK? jag har precis börjat där, ska på nåt danspass imorgon :) gillar deras pass!

2010-03-03 @ 20:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0