På bussen mot Oslo

hajhajhaj

Jag sitter just nu på tåget mot oslo. Har suttit här i några timmar nu och svanskotan är inte glad. Det är riktigt synd att jag gav mig själv problem med den. Får ta och röntga den snart! har iallfall sysselsatt mig med alex på msn. Tack godegud för datorer på långåkande bussar. jag har inte så mkt att säga. Jag är förväntansfull och tjejerna i oslo verkar glada över att jag kommer idag så ska bli riktigt roligt!

Skönt att träffa sanne idag. Önskar bara att vi haft mer tid tillsammans innan jag nu åkte. Men vi ses snart alla mina kära vänner! :)

Nu blir det glamour tidningen sen några filmer på datorn.

KYSS

herregud jag fyller 20 om några månder. 20!
Fattar ni, kommer ni ihåg när man kollade i Hallandsposten när man var liten och såg bilder på födelsedagar där någon skickat in en bild på ngn som fyllde 20. Jag tcykte dom var jättegamla. Kära 90:ier- Ska vi välkommna oss själva till riktiga vuxenlivet nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0