Plåtning

Hemma från Fotografering. Så galet roligt! Det första när man kom var frågan vad jag ville ha att dricka: Cider, Vin, Öl, Champange? hehe Cider, tack =). Sen blev jag stylad av en tjej som också hette Jennifer. Super duktig och hon gjorde mig jättefin! Fick även mina toppar klippta så mitt hår är superfräscht! Jättehärlig tjej =)
Det filmades lite och sedan var det dagt för plåtning. Vi plåtade ute på gatan så det blev en del blickar och kallt! men det var bara att köra på! Fick jättehärliga komplimanger. Jocke, fotografen sa vid ett tillfälle " haha man känner sig ju nästan kass, för som fotograf är det min uppgift att säga vad du ska göra men nu kan jag inte säga någon alls för du gör det så bra själv" Hur glad blir man inte av att höra sånt :D. Man märker att man växer själv.
Sen fotade vi lite inne och allting gick superbra. Ska visa bilderna så fort jag får dom.

Här kommer lite bilder från min mobil!





Hemma..



Håret!




Kommentarer
Postat av: Hanna

åh på nudh, dem är sååå duktiga!

2010-03-20 @ 18:14:30
URL: http://hannathidholm.blogg.se/
Postat av: Jennifer

TACK för att du va världens härligaste tjej och världens duktigaste tjej! Hoppas vi ses igen, ska följa dig här =)LYCKA TILL med allt i Oslo och jag håller tummarna att du får ett jobb nu! Ha en super duper mysig kväll nu;)

Kram J

2010-03-20 @ 21:36:28
Postat av: etienne

den första bilden du tagit själv, du var rätt lik jennifer där faktiskt :) fin du blev i håret också!!

2010-03-23 @ 21:23:01
URL: http://etiennenoelle.blogg.se/
Postat av: etienne

hiih ja det är min syster =) jaa och du passsa riktigt bra i den hårfärgen måste jag säga :)

hörde något om att du hade en mormor eller ngt som hetter wennerholm eller hörde jag helt fel? hehe ;)

kram

2010-03-23 @ 21:50:10
URL: http://etiennenoelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0