Söndag kväll

Dagen har varit riktigt bra. Jag har sagt hej till min nya kusin för första gången och klappat på hans lena hud. Världens sötaste unge, men det säger väl alla som fått en bebis till släkten. Så likt hans pappa, min morbror Henrik så det är helt sjukt.
Sen har jag varit hemma hos Malin här på gaten och hälsat på. Jag och pappa har suttit med hennes familj och pratat om Oslo och lite allt möjligt. Kommer bli GRYMT! och jag vill dit nu!

Sitter i sängen nu, lyssnar på musik men kan inte bestämma mig för vad. Ena sekunden sätter jag på en låt som denna Death Cab for Cutie – I Will Follow You into the Dark och andra sekunden blir det nästan bara en dunkande bas och lite skrammel. jag kör på varannan nu.

Min systers pojkvän Kristian ska ha en stor applåd för att ha tagit sig imål efter att ha åkt Vasaloppet idag. Det är verkligen inte illa pinkat! =D


Min fina pojkvän har fixat min laptop som pajjade totalt för ett tag sedan. Sen när jag sätter igång datorn igår kväll och vi sagt hejdå så hade han gjort denna fina bakgrundsbild. haha du är för söt! :)





Jag älskar dig också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0