Söndag morgon

Godmorgon. Ny dag och ny kula i rullning. Ögonen är totalförstörda idag och jag är trött men det är okej. Allt känns ganska bra för jag vet att jag har en bra tid framför mig. Veckan ser jag faktiskt fram emot. Jag, min kusin bea, mormor, moster titti och hennes man jens ska åka 2 timmar och kolla på vår nya bebis i familjen idag om  några timmar. Mamma och pappa var där i fredags men den dagen ville jag spendera med alex. Jag totalälskar min släkt. =)

På tisdag ska jag jobba lite med ante vilket också ska bli kul =)
På onsdag eller torsdag ska jag fotograferas för metro, hoppas bara det bli då och inte någon vecka längre fram för då blir det lite jobbigt att åka från Oslo men jag gör det om det krävs :) Fotografen verkar supertrevlig!
Sen när (om) fotograferingen blir klar under veckan så flyttar jag upp till Oslo så fort som möjligt. 
På Lördag blir det fest i lägenheten och det ska bli kul att träffa alla som bor där!

Förlåt hanna att jag varit så seg med dina frågor. Men här kommer dom =)

Jag klipper mig oftast på Larsson&Lange, har lärt känna de som jobabr där så går dit för gemenskapen och även för hur duktiga de är + avslappningsrummet! De har som sagt ett litet rum med massagestolar man ligger raklång i samtidigt som man får håret tvättat när man sköljer av hårfärgen + huvudmassage. En klippning kostar 560:- och att slinga håret från ca 1300. Den här gången fanns det inga platser kvar under fredagen jag ville göra det så jag gick till Lockcenter där jag ofta klippte mig när jag var liten. Sen var det en tant som klippte mig jättefult och då vågade jag inte gå dit mer. Men nu var jag tillbaka och min frisör jag hade hette Emma tror jag. Jag la i ljusa slingor i hela håret och det kostade 1500 kr.  

Jag kommer att flytta till området Aker brygge som ligger väldigt centralt i Oslo. Det var en tjej Amelie som skrev en kommentar i min blogg att det fanns ett ledigt rum i en lägenhet hos några halmstad personer i oslo och att jag skulle ta kontakt med en Evelina. Det gjorde jag och vi kom fram till att när hon flyttar ut nu så flyttar jag in i hennes rum. Det roliga är att en av tjejerna som också bor där är Malin Bengtsson som jag haft lite kontakt med. Hon bor även på samma gata som mig här i Halmstad. De som bor där blir då: Jag, Malin, Elin, Emelie & Fredrik. Det är en 2 våningslägenhet och bilderna jag sett är väldigt fina. Sen bor vi där till 1 juni och jobbar för fullt :)

Nu ligger jag här och lyssnar på musik i lurarna. Måste gå upp och gör mig frukost och börja göra iordning mig för dagen som väntar !

Om ni undrar var sanne tagit vägen så är hon i sthlm, längtar tills jag får träffa dig igen :D

Ha en underbar dag kära läsare !!

puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Aww, gulligt av dig att svara så! Har nämligen för mig att du klipper dig på Larsson & Lange. Emma är min gamla frisör och är även hon som hyr ut lägenheten till mig och Johan. Världen är liten :)

LYCKA TILL i Oslo tjejen, är avis!

2010-03-07 @ 21:20:34
URL: http://hannathidholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0